czerwca 29, 2014

Wakacyjne postanowienia, czyli lista rzeczy do zrobienia



http://doneev.blogspot.com/2014/06/wakacyjne-postanowienia-czyli-lista.html

  Wszystkie przedmioty pozaliczane, książki ze szkolnej biblioteki oddane, kluczyk od szafki i identyfikator zdany, a świadectwo odebrane. Teraz piękne dwa miesiące wyczekiwanych wakacji, a żeby ich nie zmarnować zainspirowana wpisem Pauli z  Beauty. Fashion. Shopping postanowiłam zastanowić się co chcę przez nie zrobić. Bez dłuższego zastanowienia zapisałam w "blogowym" notesie jedenaście pozycji i zrobiłam o tym post, bo jak już pisałam w fit notkach - ze słów wypowiedzianych publicznie trudniej się wycofać, a o to mi właśnie chodzi - żeby wakacje spędzić aktywnie, a nie biernie :) Dodatkowo wiadomo jak to z moja organizacją, a raczej jej brakiem. Przeważnie wszystko robię na ostatnią chwilę, byle jak, bo ważniejsze były jakieś pierdoły ... ale odkąd zaczęłam współpracować w 100% z moim kalendarzem i założyłam notatnik z pomysłami na bloga i zdjęcia to coraz lepiej mi idzie. Może w końcu przestanę się obrażać sama na siebie przez swój brak organizacji i zostanę jej mistrzem :P

A teraz wspominane jedenaście pozycji, z którymi ZAMIERZAM się ZMIERZYĆ!

1. Regularnie prowadzić bloga.
Notes zapełnia się pomysłami na posty i krótkimi notkami, więc myślę, że od teraz o wiele lepiej będzie ze systematyką pojawiania się tutaj wpisów. Chciałabym też spróbować swoich sił w nagrywaniu tematycznych filmików, ale to już nie wakacyjny 'must'.


2. Powrót do fotografowania
W wakacje zdecydowanie będę miała dużo wolnego czasu, a pogoda pewnie będzie idealna na zdjęcia (no chociaż o jednej porze dnia^^) także do kontaktu ze mną zachęcam każdego, kto ma ochotę stanąć przed moim obiektywem.

3. Odświeżyć wygląd pokoju.
Pewnie nie pomieszkam w nim już za długo, ale uważam, że nawet na rok warto zadbać o jego dobry wygląd. Nie planuję zmiany koloru, z oknem na zachód jasne kolory sprawdzają się zdecydowanie najlepiej, ale trzeba przewiesić lustra, powiesić tablice korkową i antyramę ze zdjęciem, zamontować pułki, a na samym początku - porządnie go wysprzątać. Mam też wiele pomysłów dekoracyjnych, którymi z pewnością będę chwaliła się na instagramie.


4. Zobaczyć (w końcu) "Gra o tron" i drugi sezon "Wikingowie" (polecam!)
W życiu zobaczyłam tylko jeden odcinek Gry o tron i zawsze chciałam zacząć oglądać ten serial, wakacje to idealny czas, żeby zobaczyć wszystkie zaległe sezony i zakochać się w nim jak połowa świata. Wikingów oglądałam rok temu, w 2014 wyszedł drugi sezon, ale oczywiście mój brak organizacji nie pozwolił mi na zobaczenie kolejnych odcinków.
Znacie jakieś fajne seriale? Bardzo lubię te klimatyczne, cofnięte w czasie, ale chętnie też zobaczę coś teraźniejszego :)

5.  Przeczytać rozszerzoną wersję "Dziewczyny z tatuażem", czyli trylogię "Millenium" Stieg'o Larsson'a. Jeszcze nie wiem gdzie dorwę te książki, ale po prostu muszę je przeczytać.


6. Znów zacząć biegać/jeździć rowerem/jeździć na rolkach i powrócić do ćwiczeń rzeźbiących
Odkąd zorientowałam się, że rok szkolny dobiega końca a ja mam do zaliczenie wiele sprawdzianów i kartkówek moja aktywność fizyczna została ograniczona do jazdy rowerem na przystanek. Czas ponownie to zmienić!


7. Pojechać na 'wakacje'
... najlepiej nad morze, a jeszcze lepiej ponownie do Trójmiasta. Z miejscowością nie będę już wybrzydzać, ale mam ochotę znów poleżeć na piaszczystej plaży przy szumie morza. Uwielbiam!

8. Uczyć się nowych słówek po angielsku.
Zaraz po wakacjach nadany zostanie mi przydomek maturzystka, w dodatku chcąca zdawać maturę z angielskiego, a mój angielski leży i kwiczy. Ten rok to już ostatni dzwonek żeby nadrobić językowe zaległości i uczyć się nowych słówek. A pomijając już maturę, kto wie kiedy przydadzą się nam językowe zdolności, angielski to podstawa.


9. Odświeżyć swoją szafę
... czyli odsprzedać ubrania, w których już nie chodzę a za pieniążki ze sprzedaży kupić brakujące 'must have' :)


10. Systematyczność w dbaniu o skórę twarzy i całego ciała


11.  Myśleć pozytywnie i brać życia garściami, a wakacje wykorzystać w 100% :)


A Wy macie jakieś postanowienia, jakieś plany na wakacje? 
Do zobaczenia w następnym poście, trzymajcie się cieplutko :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz