maja 23, 2014

Fitbody motivation - ruszamy pupe na lato!

http://doneev.blogspot.com/2014/05/fitbody-motivation-ruszamy-pupe-na-lato.html

Witam kochani, jednym z bardziej wyczekiwanych postów był właśnie ten, co mnie niezmiernie cieszy. Mam nadzieję, że od poprzedniego cały czas ćwiczycie, ja muszę przyznać, że wcześniej zrobiłam sobie 2tygodniową przerwę, ale już powróciłam do gry - nawet ćwiczę w króciutkim topie, bo patrzenie na mój brzuch już nie wzbudza we mnie wstrętu :)


Dziś na początek inspiracje, myślę, że jak popatrzymy na te piękne ciałka to zbiór poniższych ćwiczeń nie będzie niczym strasznym.

Jeżeli ktokolwiek oglądał jakieś filmiki produkcji Said Energizer to dobrze wie o co w nich chodzi, i choć są one nagrywane głównie dla pociechy facetów, to przyznaję bez bicia - lubię je oglądać, dla mnie są ogromną motywacją! Nie marzę o biuście w rozmiarze "XXL" ale uda i pupe nie jednej dziewczynie chętnie skradłabym :) Zamieszczam kilka z nich, a wpisując 'said energizer' na yt czy vimeo znajdziecie jeszcze więcej filmików świetnej jakości z bardzo, bardzo, bardzo 'dobrymi dupeczkami' . OSTRZEŻENIE! Jeżeli jesteś sfrustrowaną i stuprocentową feministką NIE OGLĄDAJ TEGO, grozi urażeniem dumy! A tak na poważnie - PODEJDŹCIE DO TEGO Z DYSTANSEM I ZOBACZCIE W TYM SZTUKĘ ;)




 
Nooo, już jesteście? ^^ Nie lubię się nudzić, więc co jakiś czas urozmaicam swój trening. Odkąd mam problemy z telefonem biegam stacjonarnie, bo brak muzyki jest okropny, stworzyłam playliste na yt z muzyką do rozgrzewki - zaczynam od biegania i przechodzę do hmmm.... tańczenia? Uwierzcie, że to świetny sposób na stracenie kalorii, a dodatkowo poćwiczycie kontrolę nad swoim ciałem i w te wakacje  nie raz będziecie boginią parkietu :) Takiej rozgrzewce poświęcam średnio 30min - intensywny trening nie dość, że spali co trzeba to jeszcze przygotuje nasze mięśnie do ćwiczeń rzeźbiących. 


 
  Polecam te: 


Te na wewnętrzną stronę ud polecam robić zawsze, a inne na przemian - urozmaicenie to podstawa w dążeniu do sukcesu :)


  Tutaj akurat bez zmiennie, nie ma dla mnie lepszych ćwiczeń jak właśnie te od Mel B: 

 

 Trzy najlepsze zestawy z jakimi póki co się spotkałam, polecam robić na zmianę :)




Tak to wygląda z mojej strony... Pamiętaj, że każdy organizm inaczej reaguje na wysiłek fizyczny i sama powinnaś dobrać ćwiczenia do swoich potrzeb, ten post to motywacja do działania, a nie wyznacznik treningu :) 


Nie zapominaj także o zdrowej diecie, poczytaj o tym lub skontaktuj się z dietetykiem, nie odmawiaj sobie kostki czekolady na przyjęciu czy lekkiego piwka ze znajomymi w weekend, ale na co dzień staraj się trzymać 'dietę' (czyt. zdrowe jedzonko); jeżeli podasz jedzenie w estetyczny i ciekawy sposób to przyjemność z jedzenia będzie jeszcze większa! Stwórz własny jadłospis z produktów, które są zdrowe i które Ci smakują - nie katuj się czymś czego 'nie trawisz', zamień to inną zdrową przekąską :)


Powodzenia i widzimy się niebawem !
See you soon :*






3 komentarze:

  1. Bardzo fajny post. ;)

    http://real-madrid-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post :) do poprzedniego fit jeszcze często sobie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna motywacja, będę tu często zaglądać - zwłaszcza w momentach zwątpienia. :)

    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń