marca 13, 2014

Eveline - ratunek dla paznokci

http://doneev.blogspot.com/2014/03/eveline-ratunek-dla-paznokci.html


Tak jak pisałam ostatnio na photoblogu - jest post o odżywkach EVELINE, z których jestem mega zadowolona, nie znam drugiego tak dobrego preparatu do paznokci zapewniającego szybki wzrost zdrowych, twardych, niełamiących się i lśniących paznokci :)

Odżywki do paznokci 8w1 używam już od dłuższego czasu, to jest moje drugie opakowanie. Bardzo odpowiada mi sposób stosowania:

  • Dzień pierwszy:  Nakładamy pierwszą warstwę
  • Dzień drugi: Nakładamy drugą warstwę
  • Dzień trzeci: Nakładamy trzecią warstwę
  • Dzień czwarty: Nakładamy czwartą warstwę
  • Dzień piąty: Zmywamy i robimy ponownie od dnia pierwszego :)

Pierwsze efekty widać po 4 dniach, a takie poważne po około 4-6tyg stosowania. Szczerze polecam każdej z Was :)

Do kupienia preparatu do usuwania skórek skłoniła mnie przecena w rossmannie. Odkąd pamiętam, moje skórki zawsze nachodziły na paznokcie i wyglądało to bardzo nieestetycznie, jednak myślałam, że jedynym sposobem na pozbycie się tego są regularne wizyty w kosmetyczki, na co jednak nie mam pieniędzy. Aż tu nagle na rynek weszły różne takie preparaty, które przeważnie miały negatywne opinie... sięgając po odżywkę 8w1 zahaczyłam o to pudełeczko i stwierdziłam, że wypróbuje na sobie iiii.... JESTEM ZADOWOLONA! Skórki są dużo miększe i odsunięte z paznokcia. Na opakowaniu pisze, że zabieg należy powtarzać raz w tygodniu, więc trzymam się tego, po miesiącu zrobię aktualizację posta i dołączę zdjęcie paznokci. Ale już po jednym razie widzę różnicę, pomijając palce środkowe (u których zawsze najbardziej miałam pozadzierane skórki) cała reszta wygląda tak jak powinna :) Jak stosować? To proste: Nakładamy na skórki preparat i po ok 30sekundach drewnianym patyczkiem (lub tak jak ja plastikowym) odsuwamy je na boki, następnie idziemy umyć ręce, żeby zmyć preparat. Gotowe, prawda że proste? :)




Zakupiłam sobie też SkrzypoVite, bo o włoski trzeba dbać :) Już wcześniej używałam innych tabletek i byłam zadowolona, myślę, że te tabletki też zrobią co powinny :)










Mój weekend jutro zaczyna się kilka minut po 12 ♥ uwielbiam, gdy nie ma akurat nauczyciela, z którym mam ostatnie lekcje, dodatkowo nie licząc okienek jutro tylko 3 godziny :) A jak u Was z tym, jakieś plany na weekend ?Pozdrawiam cieplutko :*

PS. O czym chcielibyście jeszcze poczytać? Podrzućcie jakieś temaciki :)


5 komentarzy:

  1. używam aktualnie diamentowej z eveline, i szczerze nie wiem co mam myśleć. jak używam efekty są widoczne gołym okiem, ale nagle jak przestanę wszystko wraca na nowo. :[ chyba w ogóle nie będę się z nią rozstawać w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 8w1 uratowała moje paznokcie! Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię odżywki tej firmy, ja mam odżywkę na szybki porost paznokci i sie sprawdziła

    zapraszam od mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka to hit, każdy jest z niej zadowolony. :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. mi Eveline również uratowała paznokcie :) za niedługo post o niej :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń