marca 25, 2014

BODY PEELING - domowy peeling kawowy

W dzisiejszym poście najtańszy, a jednocześnie (moim zdaniem) jeden z lepszych peelingów do ciała. Pewien czas temu szukałam informacji o peelingach i jak tylko zobaczyłam przepisy na domowe peelingi czym prędzej zaczęłam je wypróbowywać. Pierwszy był kawowy i jakoś tak się stało, że najbardziej przypadł mi do gustu :) Wykonanie jest bardzo łatwe i jak już wspominałam tanie, zobaczcie sami:
http://doneev.blogspot.com/2014/03/body-peeling-domowy-peeling-kawowy.html#more
Potrzebujesz :
  •  kawę
  • oliwę z oliwek (lub z innych szlachetnych roślin) 
  • mydło w płynie 


  • łyżkę
  • pojemniczek 
  • opcjonalnie:  olejki zapachowe, miód, olejek zmiękczający 


1. Do pojemniczka wsypuję kawę, przeważnie nie kieruję się określoną wagą, wsypuję 'na oko' ;) Po pierwszym razie sami zobaczycie ile potrzebujecie dla swojego ciała.

2. Dodaję oliwę z oliwek, 3-5 łyżek

3. Dolewam mydełko, podobnie jak z kawą - 'na oko' (w tym momencie wlewam też opcjonalne składniki, polecam miód ♥ )

4. Mieszam i GOTOWE ! :) Jak widać u mnie jest to baaardzo gęste (nie wygląda apetycznie),zawsze tak robię, ponieważ często peeling przygotowuję sobie popołudniu, a prysznic biorę wieczorem. Po prostu przed użycie dolewam kilkanaście kropelek wody, żeby miał delikatnie ciekłą konsystencję, tak jak na drugiej sklejce :)


Peeling to rozpuszczanie, ścieranie, czyli usuwanie martwych i zrogowaciałych komórek naskórka. Wygładza Naszą skórę i doskonale walczy z pomarańczową skórką, świetnie ujędrnia ciało i nadaje skórze ładny połysk. Zapewnia lepsze wchłanianie się kremów, dzięki czemu skóra będzie dobrze nawilżona, ten kawowy dodatkowo (po dłuższym stosowaniu) nadaje naszej skórze delikatnie brązowawego koloru. Jeżeli ćwiczysz, odżywiasz się zdrowo i zależy Ci na jędrnej, sprężystej skórze nie powinnaś zapominać o peelingu (jak i nawilżaniu skóry) ! Ja jestem zwolenniczką peelingu dwa razy w tygodniu, ale jeżeli macie suchą skórę lepiej trzymać się zasady raz w tygodniu :)

A jakie są Wasze ulubione peelingi?
Preferujecie te domowe czy jednak kupione w sklepie? Jeśli kupione, to które polecacie? :)





7 komentarzy:

  1. Hi dear!! I really enjoy your blog, its SO COOL!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: HANDS IN THE AIR
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam swoje niezawodne peelingi więc póki co nie muszę sie bawić w takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło przegląda się twojego bloga :))

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, trzeba wypróbować! :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. mam, używam i uwielbiam :) Dodaję do kawy cynamon i wtedy delikatnie rozgrzewa:) a jak nie mam czasu to fusy z kawy i ulubiony żel. Ciekawy blog:) obserwuję i zapraszam do mnie :) http://kocia89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam kiedyś przepis na peeling kawowy, ale był dość skomplikowany n ten bardziej mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń